EXITAZO NO XV ABERTO DE BILLA EN PONTECESO CON MOTIVO DO X ANIVERSARIO DO MELGA E A FUNDACIÓN RICARDO PÉRZ E VERDES

O campo de herba exterior de xogo que posúe o Centro Cultural da vila de Ponteceso, onde se sitúa o Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA), desenvolveuse no día de onte, domingo 09 de xuño-24 (Día das eleccións Europeas), en xornada matinal de 11,00 h. ás 14,00 h., a “XV ABERTO DE BILLA MELGA” e ao mesmo tempo aproveitouse para levar a cabo a XVIII Xornada da liga Atlántica de Billarda, Conferencia Noroeste 23-24.

Cun día espléndido, case estival, citáronse no terreo de xogo sete (5) equipos que estaban formados polos cincuenta (50) “billardeiros e billardeiras” que ían competir para dirimir os campións absolutos, infantil e por equipos nas ramas masculina e feminina nesta penúltima xornada de final de Liga e ao mesmo tempo premiar aos Campións do XV Aberto de Billa MELGA.

O desenvolvemento do xogo verificouse sobre dúas canchas de xogo, nun terreo que moitos dos participantes comunicáronnos, un pouco complicados xa que é a única cancha do torneo onde nunha mesma cancha, iníciase os golpeos nunha pista de cemento e pásase finalmente a un terreo de herba e iso dificultade a maneira do golpeo. Os participantes foron divididos en dous grupos, que desenvolveron as correspondentes eliminatorias, as semifinais e a gran final.

Os equipos participantes foron: Lúa de Forza (Sanxenxo), Cochiqueiros (Cerceda, APB (A Laracha), Campo dá Feira (Paiosaco) e Filloas de Sangue (A Coruña).

Antes do comezo da competición, todos aqueles participantes que descoñecían a existencia do noso museo pontecesano, da man de Ricardo Pérez e Verdes propietario da colección exposta no mesmo, gozaron dunha curta visión adel recinto de exposición. O nivel da xornada foi moi boa, aínda que se notaron algunhas ausencias por motivos da convocatoria da xornada de votación nas eleccións Europeas, convocadas no noso país.

As clasificacións finais foron os seguintes: Campión Absoluto masculino: Abel Regueiro; segundo Abel Ponche e terceiro Manuel Miranda. Na categoría feminina a campioa sería Irene Rivas; subcampioa Merche Castro e terceira clasificada Silvia Llobregat. En categoría infantil o campión foi Lucas Rivas; segundo para Valentín Pastoriza e terceiro Izan Díaz. Finalmente o cordón por equipos adxudicoulla: Campión Absoluto Campo dá Feira con 77 puntos, segundo Cochiqueiros con 56 puntos e terceiro clasificado Filloas de Sangue con 45 puntos.

Como curiosidade da sesión, temos que comentar que non tivemos representación nin por equipos nin en participación individual do noso concello pontecesano. Que pena! pois o trofeo para o representante local quedou de novo deserto outro ano máis.

Finalizada a xornada lúdico-deportiva, todos os trofeos conmemorativos concedidos aos campións, foron entregados polo noso director Ricardo Pérez e Verdes, por Luís Fontán e por Manuel Berdillo representantes de la Confederación Noroeste de Billarda.

E como broche de ouro, todos os participantes na competición, acompañantes e espectadores, foron convidados pola organización para degustar un xantar campestre no mesmo terreo de xogo, cuxo ingrediente principal foi unha “calada “ preparada para tal acto polo “Chef Pablo” da Pesquiera de Ponteceso. Ademais non faltaron os deliciosos entrantes, confeccionadas polos diferentes competidores como as tortillas (Choncha) e as embazadas (Bea e Mary), queixos (Luís), #etc…e como prostre as ricas “larpeiras” caseiras (MaryCarmen) e todo isto regado cunha fresca e deliciosa sidra e viño de orixe de colleita propia, cuxos produtores son os xogadores Miranda e Gándara. Tampouco faltou o café “de pota” como degustación final da xornada festiva-competitiva.

Outra xornada moi brillante do noso deporte tradicional ancestral na vila de Ponteceso. Éxito total e rotundo, como cada ano nesta cita anual da billa de Galicia, desenvolta no campo de xogo do Centro Cultural do municipio.