O MELGA introdúcese nas Artes Escénicas

Con motivo do seu X Aniversario, a Fundación Ricardo Pérez e Verdes e o Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA), situadas ambas as institucións no Centro Cultural do concello de Ponteceso, este sábado pasado día 14 de setiembre-24, realizou a súa nova e última actividade como broche final dos seus aniversarios. Por primeira vez, a fundación e o museo introducíronse nunha nova xornada, que non foi outra que unha representación dunha obra teatral nas instalacións, ademais de ser tamén unha primicia para as xentes da vila no devandito lugar, xa que o municipio conta cunha sala de teatro, nas Escolas do consistorio para desenvolver a devandita actividade.

Co cartel “Non hai localidades”, a Biblioteca do centro municipal ocupouse totalmente, non deixando libre ningunha butaca para o devandito acontecemento.

Cheo total. Con puntualidade dun reloxo suízo, a función iniciouse ás 20,00 h. facendo de anfitrión do acto o noso Presidente-director Ricardo Pérez e Verdes, que deu a benvida a todo o público asistente en nome das institucións e do concello de Ponteceso, ademais de agradecer a súa presenza por acompañarnos á devandita xornada tan especial.

A obra presentada levaba por título “Cartas da muller ausente” do grupo coruñés Ditirambo Teatro Coruña. Unha peza dramática, escrita e dirixida pola dramaturga Lola Roel. Dita obra foi galardoada e recoñecida co Premio do VI Certame de Textos Parábasis, convocado pola Escola Superior de Arte Dramática de Estremadura.

Despois de 90 minutos de actuación, cunha actuación brillante por parte dos tres actores Laura Badrán, Loli Fernández e Iago Rego, nun lugar adecuado, aínda que sabendo que os recursos escenográficos eran poucos, a posta en escena foi extraordinaria. Despois de varios “bises” cara ás actores, a directora Lola Roel, tivo que saír a escena, para agradecer a todos os asistentes a súa presenza na sesión.

Finalmente entre o grupo e as persoas que presenciaron a obra, intercambiaron os seus pareceres e felicitaron a todos polo traballo inmenso realizado. Só existiron eloxios e parabéns para a obra, para o texto, a dirección, polo actoral e pola escenografía.

A colaboración das nosas institucións co grupo Ditirambo non foi outra que proporcionarlles as diferentes pezas lúdicas (xoguetes), expostas no museo, para ambientar unha habitación dunha nena, cos seus numerosos xoguetes da primeira infancia e adolescencia.

Debido á gran acollida e entrega do público, a dirección do centro museístico, non dubida en volver repetir, por varios anos máis, dita experiencia. Así que, seguramente, o ano entrante estaremos de novo no recinto pontecesano para realizar un novo pase con outra peza teatral. Grazas a todos pola asistencia ao acto e gratitude por acompañarnos neste día tan especial das Festas da Barquina de Ponteceso.

Será sempre lembrado no noso anecdotario, este día do 14 de setiembre de 2024!