Como estes últimos anos os alumnos e alumnas do curso de monitores de tempo libre da Vila de Laxe visitándonos de novo

Preto dunha vintena de integrantes do Curso de Monitores de Tempo Libre do municipio de Laxe, que programa anualmente o Centro de Formación e Lecer. COLAXE, achegáronse no día de hoxe (12/07/24), ao Museo Etnolúdico de Galicia (MELGA) para realizar unha visita guiada ao mesmo, xa que esta e a súa cuarta ocasión consecutiva dende o ano 2021. Os futuros monitores estiveron acompañados polo profesor Fernando Paredes coordinador e representante do centro e da actividade.

A sesión ao museo, e unha das diversas actividades que o curso tiña planificadas dos futuros animadores lúdico-culturais, ademáis da relación que o mesmo ten nas ensinanzas recreativos, co mundo do xogo e o deporte tradicional durante o Tempo Libre e o Lecer.

A duración da xornada foi moi xenerosa polo tempo dispoñible, xa que moitos dos grupos visitantes, sen dúbida, este é o cabalo de batalla de todos eles: a falta de tempo disponible. Tanto a profesora como o alumnado en xeral, quedaron extraordinariamente satisfeitos polos coñecementos adquiridos e polas prácticas que exerceron sobre os xogos tradicionais galegos seleccionados e algún do mundo. A primeira e segunda sala foron abordadas ao completo, tanto no seu aspecto teórico como práctico, cunha duración superior ás tres horas de percorrido e aínda así pareceulles algo curta polo interese que lles proporcionaba a mesma para os seus futuras ensinanzas, despois do curso que van clausurar.

Unha vez finalizada a visita guiada, tanto alumnos como profesor, tiveron a bien deixar unhas palabras no Libro de Visitas do museo, das cales transcribimos algunhas  delas: “Grazas por esta visita Ricardo, foi moi lúdica e entretida”. “Moi bo museo. Boa explicación. Que siga ensinándonos así de ben”. “Ricardo é unha enciclopedia andante. Esta visita foi un agasallo. Moitas grazas pola explicación tan entretida que nos deches e por compartir connosco os teus bens máis prezados”. “Xente tan apaixonada e desexando darnos un legado a pesar de todas as trabas que lle pon a vida, hai poucos como Ricardo. Isto non é un museo pequeno, é grande. O xogo é a base da cultura e a característica común a todas as sociedades do mundo. Grazas”. “Oxalá tivese esa paixón que ten Ricardo por isto. Volvería xogar moitas veces máis”.

Un grupo inmensamente participativo e moi interesado na temática exposta, onde soamente había catro alumnos e os demais eran alumnas. As súas idades correspondían entre os 18 e 22 anos de idade. A dirección do museo, a través do seu fundador Ricardo Pérez y Verdes, agradeceu a todos os visitantes a súa participación, transmitíndolle a través da profesora Laura Fondo o agradecemento á escola e á súa directora Natali Asorey polas súas citas anuais ao noso centro museístico, como ampliación e preparación das súas actividades curriculares docentes. Como de costume Parabéns e enhoraboa!

Ricardo Pérez y Verdes charla cunha alumna mentres o resto xogan a xogos tradicionais no interior do museo melga de ponteceso

Ricardo Pérez y Verdes da unha explicación aos alumnos de colaxe no interior do museo melga

Tres alumnas de colaxe xogan a un xogo tradicional do museo melga

Alumnos de Colaxe xogan ó billar no museo melga de ponteceso